برگزاری جشنواره قرآنی «نسیم فجر» در رفسنجان
کد خبر: 4202145
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

برگزاری جشنواره قرآنی «نسیم فجر» در رفسنجان

جشنواره قرآنی «نسیم فجر» با محوریت مفاهیم سوره فجر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید حسن احمدی، ویژه دانش‌آموزان ۱۰ تا ۱۸ سال در رفسنجان برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی نسیم فجر در رفسنجانبه گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید حسن احمدی، جشنواره قرآنی «نسیم فجر» با محوریت مسابقه مفاهیم سوره فجر از سوی درالقرآن اداره تبلیغات شهرستان رفسنجان، ۱۸ اسفندماه امسال ویژه دانش‌آموزان ۱۰ تا ۱۸ سال به‌صورت حضوری در رفسنجان برگزار و در پایان به نفرات اول تا پنجم جوایز نقدی (هشت تا یک میلیون تومانی) اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند عدد یک را به شماره ۰۹۳۹۸۲۱۱۸۴۶ پیامک کنند و در صورت دارا بودن شرایط لینک عضویت در کانال مسابقه و جزوه برای متقاضی ارسال می‌شود. این مسابقه محدود به دانش‌آموزان رفسنجانی نیست و علاقه‌مندانی که امکان حضور در شهرستان را دارند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

شهید حسن احمدی، از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سن ۲۳ سالگی در عملیات خیبر در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید گرانقدر علاقه بسیاری به سوره مبارک فجر داشت و مسابقه مفاهیم سوره فجر به یاد این شهید برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha